Inför familjefotografering


Blir en lite hastig blogg idag eftersom jag har så mycket för mig så jag knappt haft tid att äta... Hunnit jobba på rehabcentret på morgonen, bytt till sommardäck på bilen och förberett studion inför familjefotograferingen som sker om en halvtimme. Jag har använt en liknande ljussättning som senast, men ändrat lite eftersom de är fler som ska vara i bild och de går att styra lite mera än senaste modellerna ;-)

Grodan och ballongerna fick vara testmodellerna! Gjorde en skiss också på svarta tavlan för hur jag tror kan bli bra om de sitter/står.

Har gjort mig i ordning inför kvällen också, ska ju på afterwork klockan sju... Som sagt, i ett :-) Och imorgon ser inte mycket annorlunda ut... fast då är det ett hus som ska stå modell!

Trevlig helg på er!
Kommentarer
Anette

Trevlig helg själv tjejen! Och glöm inte att slappa lite ibland med din mysiga pojkvän!

2012-04-14 - 18:18:15 / URL: http://anjson.wordpress.com
Becca

svar: Tack att du svarade! :)

2012-04-14 - 20:46:46 / URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar