Min mysiga Göteborgshelg :-)


I helgen var jag, som jag berättade igår, inte hemma utan i Göteborg och firade min goda vän Stina. Det blev mycket gott grillat och godis hela kvällen, och mycket foto. Kunde inte låta bli att knäppa lite bilder på de söta barnen som var där och Stinas fina gravidmage. Och Erik såklart :-)

S J Ä L V K L A R T ösregnade det när vi satt ute och åt vår grillade mat... Annars vore det väl inte Sverige? 

Vi upptäckte också ett nytt iPhonespel: RUMBLE. Precis som originalet så får man 4x4 bokstäver som man ska dra ihop på olika sätt för att bilda ord. Ju längre desto högre poäng, ju bättre bokstäver desto mer poäng. Det går snabbt och man får klura... Och så föds ett nytt beroende... i alla fall i några veckor :-)

VACKRA STINA



GRILLNING








RUMBLENÖRDARNA (FAST JAG BORDE OCKSÅ VARIT MED HÄR!)



SKICKLIGA STINA GÖR ETT PERSONLIGT ARR TILL OSS AV "FÖR KÄRLEKENS SKULL"


(för jag och Eriks familj har gått med på att SJUNGA den på ett bröllop i sommar...)

Kommentarer
Linda

Oj vilket fint kort på Stina. Bra jobbat!

2012-04-24 - 11:45:52
Matilda [myphoto.blogg.se]

Superhärliga bilder, ser ut att ha varit riktigt mysigt!



Svar: Tusen tack! Det naturliga ljuset räckte gott och väl, jag är inte så förtjust i att använda blixt :) Och relativt stor bländaröppning också, tror den var på f/2.8 :)

2012-04-24 - 12:17:49 / URL: http://myphoto.blogg.se/
Sara

Åh vilka mysiga bilder! Är så nyfiken på rumble, men finns inte till android än så jag får vänta :)

2012-04-24 - 15:49:58 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Maria

Men vad mysko för det har jag svarat på :O Skrev att du skulle ha tre som du har nu :)

2012-04-24 - 16:55:36 / URL: http://photographybyristo.blogg.se/
Cecilia

Ja, Rumble är farligt! :) Fast rätt bra när man sitter på bussen och har det tråkigt...

2012-04-24 - 18:56:07 / URL: http://ceciliasdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar