Photoshopdag


Idag är en riktig photoshopdag. Har fixat ett presentkort som ska skänkas bort vid ett dop, ska lägga ihop två bilder från husfotograferingen för att på så sätt göra EN optimal bild, ska göra lite avancerad retuschering på några små personer och ska göra en "3 i 1" bild (eller om det blir "4 i 1" återstår att se).

Har också tänkt att jag ska sätta ihop ett ordentligt fototips i "vad du ska tänka på när du ska fota ett bröllop" eftersom jag fått lite frågor på det den sista tiden.

Får se om jag hinner med allt idag...

Min post-it-tavla har ändrats lite :-) Har fått ta bort några lappar och satt dit några nya. Känns rätt bra att tavlan är lite luftigare nu... Det betyder att det går åt rätt håll! Jag följer min plan! 
Kommentarer
Louise

Sv: åh det var så lite så!

Ja visst är de det! :)

2012-04-18 - 15:14:47 / URL: http://louisedahl.blogg.se/
filippa

tack så mycket! :D

Ja jag är jätteglad!

2012-04-18 - 15:36:41 / URL: http://ffilippa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar