gott nytt år på er!

 
Jag har haft ett så underbart år, fullt av spännande fotograferingar, nya utmaningar och roliga händelser! Jag kan inte annat än att hoppas på att 2013 ska bli minst lika härligt!
 
Jag har mycket att se fram emot redan: en nyföddfotografering, två syskonfotograferingar och en parfotografering är inbokade än så länge i januari, och så har jag fyra fina bröllop att dokumentera i sommar - för att inte tala om planeringen av MITT EGNA bröllop! Det är ju inte förrän sommaren 2014 men vi kommer att behöva precis alla de där månaderna för att få alla detaljerna att bli precis som vi vill...
 
2013 kommer att bli ett dunderbra år, känner det på mig! 
 
Nyårsafton kommer också att bli jättetrevlig! Jag och Erik firar den med goda vänner och jag längtar redan till den smarriga middagen där huvudrätten är älgkött - det enda röda köttet som jag äter :-P Nog dags att sätta igång och pynta!
 
Tack för att ni tittar in här hos mig! Hoppas ni hänger med lite till :-) Kram på er!
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Gott nytt år till dig också! =) KRam

Svar: :-) Kram kram!
Helena Petersson

2012-12-31 - 11:39:05 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Anette

Gott Nytt År på er! Här ska vi grilla älgfilé ute ikväll :-)

Svar: OH vad gott!!! Lyllo!!! Men vi åt också älgkött faktiskt! :-P mumsigt värre! Gott nytt år!
Helena Petersson

2012-12-31 - 11:52:21 / URL: http://anjson.wordpress.com
Josephine Karlsson

Gud så mycket härliga bilder!!

Svar: Tack kära du! :-)
Helena Petersson

2013-01-03 - 22:35:32 / URL: http://fotografjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar