Första Dagen


Det här är mitt nyårslöfte :-) Eller utmaning, snarare. Mitt mål är att varje dag gå in hit och lägga upp något vettigt tips rörande foto. Mitt eget eller något jag letar upp i någon av alla de fotoböcker jag samlat på mig genom åren. För det är en hel del. I och med att jag har en hel del planer på att just lära ut foto denna vår så passar det liksom bra tycker jag.

Får snabba på dock, klockan är redan halv tolv...

Dagens tips:
Stjärnfilter! Testa stjärnfilter när ni fotograferar juleljus! Jag kom på det lite sent detta år och ångrar mig bittert. Det har legat och samlat damm bland de fotoprylar jag Sällan Känner Att Jag Har Nytta Av. Men för att just fånga massor av små ljus är det ju helt suveränt! Ska följa mitt eget råd imorgon och fota lite med det här hemma, eller kanske ta en kvällspromenad i stan :-) Så kan jag visa vad jag menar imorgon!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar