mitt i rushen

Tärnan som gick sin egen väg...
 
Det är lite dåligt på bloggfronten här för det rullar på så snabbt just nu! Flera fotojobb i veckan och mycket på gång, alltid bilder att jobba med, alltid kunder att maila till, fakturor som ska göras, bilder som ska ut, offerter som ska skrivas... nya prislistan som liksom fortfarande ska bli klar... mycket att hålla i huvudet!
 
Men det är så jag vill att det ska vara ALLTID - det skulle vara häftigt. Om jag äntligen fick börja gå på plus liksom... nu när jag (nästan, haha) köpt in allt jag behöver för att kunna ta alla de bilder jag vill ta :-)
 
Brudparet igår (det är deras lilla bestämda tärna här uppe) blev så otroligt vackra! Kunde inte låta bli att jobba klart med bilderna redan idag :-) Deras bilder ska jag lägga upp i kundgalleriet imorgon. Såg nyss att bruden kommenterat i min blogg också - det gjorde mig så glad!!! Ska bli så roligt att visa er bilderna Sara!
 
Hade en provfotografering idag på eftermiddagen borta i Lida och den var var grymt rolig! De var så fina mot varandra, hade sådan härlig humor och så många egna idéer - vi var ett bra team! Det blev en lekfull fotografering där vi varvade varma, romantiska bilder med galna upptåg; kan det bli bättre? Längtar till deras bröllop!!!
 
Nu ska jag ta och soooova. Har jobbat mycket den här helgen, men känner mig ändå utvilad! Man blir nog rätt harmonisk av att träffa så många lyckliga människor, få höra om deras fina kärlekshistorier och ta del av deras Allra Bästa Dag. Ja så måste det vara :-)
Kommentarer
Sara Björk

Men så vacker bild då! :)

2012-07-02 - 07:22:50 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Becca

Söt flicka!

2012-07-02 - 08:23:00 / URL: http://fotobex.blogg.se
Sara P

Gillar bilden jättemycket!! :-)

2012-07-03 - 09:53:16
Ulrika - Fotograf u.norman

Åh, tack snälla du! Tycker inte alls att jag blir bra på bild, så din kommentar värmer verkligen!

Jag hade kameran på ett stativ. Det gillar inte stående bilder så bra, det blir helt snett, men det funkar bra annars. Fick det av en kompis när han skulle slänga det :) Skönt att ha en sambo som är bra på sånt! Det är lite lättare, speciellt om man inte har självutlösare ;) Men det kan vara kul ibland.

2012-07-03 - 10:07:08 / URL: http://unorman.wordpress.com
Madde

vackert

Svar: Tack söta du!
Helena Petersson

2012-07-06 - 11:49:03 / URL: http://madeleneenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar