en glad midsommar!

 
Jag hade en jättefin midsommar på Djurö med goda vänner! Riktigt klassisk, med dans kring stången, glada barn, goda (och mindre goda) förfriskningar, massor med mat, femkamp, grillning i solnedgången, disco i bastun som övergick till djupa samtal i bastun och avslutningsvis lite jordgubbar (och mygg) på farstutrappen i soluppgången. 
 
Det var soligt och varmt och stämningen var på topp från början till slut. Självklart försökte jag fånga lite av stämningen och folket! Tycker det är så grymt roligt att dokumentera! Hade femtiomilimetern och hundratrettiofemman med och satt och smygfotade lite då och då :-) ...nu när jag lägger upp bilderna så ser jag ju att det blir lite fler än jag trodde... 
 
Ifall någon av ni trevliga, avbildade vänner & bekanta inte vill ligga kvar här på min blogg - eller om ni vill ha någon bild - säg för all del till så fixar jag det på direkten! Tack för en trevlig helg! Sommarkramar
 

copyright Helena Petersson, www.leafoto.se
 
Kommentarer
Josefin -Happy Days-

Tack fina för din värmande kommentar! Så många härliga bilder du bjuder på, de utstrålar glädje. :-)

2012-06-24 - 00:19:25 / URL: http://myhappydays.se
Anette

Sååå trevligt ni hade och så mycket fina bilder! Det ryktas att du är på väg uppåt???

2012-06-24 - 07:23:59 / URL: http://anjson.wordpress.com
Becca

Ser jätte mysigt ut ! :)

2012-06-24 - 09:42:34 / URL: http://fotobex.blogg.se
Sara Björk

Åh så härligt =)

2012-06-24 - 19:07:32 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Anonym

Jätte fina bilder! Tack själv för att du var med och gjorde midsommarafton till en härlig dag!

2012-06-24 - 21:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar