Morgonstund


Ni kanske minns att jag eftersökte ljuva kvinnor till det mitt"dröm"projektet? Vinnie var en av de som jag kom i kontakt med. Hon visade sig vara ljuv både till utseendet och som person. Hon var otroligt lätt att jobba med och vi blev båda jättenöjda med bilderna! 

Några av våra favoriter är dessa

Min tanke är att använda dessa som exempelbilder till ett "paket" jag jobbar på. Försöker komma på ett bra namn på det men det är inte det lättaste! Erik är inte till mycket hjälp där, han tycker det mesta låter fånigt...

Några namnförslag:

Med Doft av Morgon
Sweet Morning Glory
Vakna
Morgonstund

Men om någon har något bättre förslag så, snälla, skriv det!





Kommentarer
Sara

Jäääättefina bilder! :)

2012-03-01 - 17:50:42 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Anette

Underbara bilder duktiga du! Kanske något kort bara. Morning?

2012-03-01 - 19:00:53 / URL: http://anjson.wordpress.com
Fotograf Helena

Vad glad jag blir! Tack ska ni ha! :-)



Ja, något kort är nog att föredrag...

Då kanske Vakna inte var så dumt... Jag funderar på om det ska va på svenska eller engelska... kanske borde hålla mig till svenskan... (fast allt låter finare på engelska... för att inte tala om SPANSKA!...)

2012-03-01 - 19:11:52 / URL: http://leafoto.blogg.se/
Bengt Jansson

Underbara bilder...vad sägs om SINNLIGT..kanske gammaldax, men då kanske det väcker nyfikenhet !?

2012-03-01 - 20:20:30 / URL: http://bejson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar