en fin helg


Har haft en härligt intensiv helg! Hunnit med a l l t känns det som. Helgen började väldigt uppmuntrande med ett tjockt brev från lillsyrran - full med godheter av alla de slag! Lite hemlisar, en skvallertidning, godispåse, smink och en kul fotoram :-) BÄSTA brevet, liksom!

Sen fick jag äntligen lämna över CDn, bilderna och bröllopsalbumet till det söta paret som gifte sig i stadshuset för några veckor sedan! Yey! 

Hade en jättemysig, busig och galet energifylld fotografering med Victor och Juni, som jag fått äran att följa genom deras barnaår, typ :-) De är de sötaste barnen man kan tänka sig men inte de enklaste att få på samma plats samtidigt i kombination med glada miner och blicken in i kameran... Men hjälp vad många fina bilder jag fick denna lördagsmorgon! Ni får se mer av dem senare i veckan!

Gick faktiskt ut och dansade SALSA i lördagsnatt också. Gick hemifrån vid halv elva på kvällen - lite spanska vanor jag lagt mig till med... och hade underbart roligt! Ni anar inte hur BRA jag mår av dans!!! 

Eller det kanske ni gör :-)

Idag tog jag en rejäl sovmorgon innan det var dags att gratta finaste mamma (som inte ville vara med på bild idag!). Min mamma betyder otroligt mycket för mig, hon har alltid varit min klippa, min trygghet. Det blev god räkmacka och godaste rulltårtan med jordgubbar på balkongen och lite solning på baksidan efteråt.

Helgen avslutades med en kvällsfotografering med vackra Janaki, som jag fotat flera gånger förut. Hon är en så tacksam modell, alltid så ljuv på alla sätt och vis, och idag stötte vi också på värsta drömplatsen för fina motljusbilder.

Känns som jag tagit några av mina bästa bilder den här helgen - det är en sköööööön känsla! Ser fram emot att få visa er!


Kommentarer
Anette

Vilken fin helg! Här har vi haft sommar i helgen. Något ovant går man omkring med kjol och kriiitviiita ben :-) Vi har satt potatis, stoppat och rökt en massa korv och varit ute mycket. Ser fram emot att få se bilder! Hur gick det med mössorna???

2012-05-28 - 07:46:02 / URL: http://anjson.wordpress.com
Matilda [myphoto.blogg.se]

Den sista bilden är fantastisk! HELT sjukt fint ljus, snygg förgrund, fin bokeh. Lovely!

2012-05-28 - 14:32:08 / URL: http://myphoto.blogg.se/
Ulrika - Fotograf u.norman

Tack så mycket, jag är jätteglad över bilderna Hanna tagit! Första gången på evigheter som jag känt mig bekväm på den sidan kameran :)



Vilka fina bilder du har tagit! Himla roligt att kika runt på din blogg, massor med fint :)

2012-05-31 - 20:57:23 / URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar