Puh!

 
Idag är det möte med Enskede fotoklubb och jag ska prata i en halvtimme om hur jag jobbar som fotograf och hur jag tänker när jag tar bilder... Satt några timmar igår och gick igenom mina bilder för att klura ut vilka jag skulle visa och hur. I slutändan har jag som gjort ett enda långt bildspel där jag genom bilderna och lite stödord berättar hur jag började, hur jag får kunder och hur jag tänker när jag skapar bilder.
 
Det ska verkligen bli jättekul att stå där och visa upp mina små skatter och prata fritt sådär :-) Jag längtar!
 
Om jag inte svävar iväg alldeles så bör jag hinna igenom hela bildspelet (och således täcka in både arbetssätt, material, kunder, bildstil och bildspråk) på tjugo minuter och ha några minuter till frågor. men PUH ändå... Vad otroligt massa bilder jag samlat på mig! Bilder som jag verkligen betyder allt för mig.
 
Och vad svårt det är att hitta precis den där bilden som man letar efter när man knappt minns vilket år man tog den...
 
Kommentarer
Sara Björk

Hoppas det gick bra! =) Kram

Svar: Haha :-) Jodå! Det gick bra! Var riktigt roligt!
Helena Petersson

2012-10-03 - 09:53:05 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar