och plötsligt har jag fått kollegor!

 
Jag har haft en otroligt givande helg! Är fortfarande lite hög, så där som man blir av att vara på läger och träffa en massa intressanta människor och lära sig nya saker. Fast nu när man är vuxen så kallas det ju konferans :-) Knytkonferans för fotografer var det, mer exakt: PHOTOevent.
 
Vi höll till på Sånga-Säby som ligger en bit bortom Ekerö. Av den fina omgivningen såg vi inte så mycket, eftersom vädret var rätt kasst och det inomhus alltid bjöds på lärorika föreläsningar, gruppdiskussioner eller bara väldigt trevliga fotografer att snacka foto med över en kopp kaffe.
 
Jag kände inte en själ när jag åkt dit men när jag åkte därifrån så kändes det som om jag fått ett helt gäng med nya, trevliga kollegor! En väldigt angenäm känsla :-) Jag fick även med mig insikter, inspiration och nyvunnen styrka! Men just det där att plötsligt vara del av en "samhörighet" var nog det viktigaste som jag tog med mig från helgen! 
 
Jag längtar redan till nästa!
 
Lite bilder från helgen! Kära kollegor: Säg till om ni ser någon bild som ni vill att jag tar bort! :-)
 
De sista bilderna är lite behind the scenes från när jag hängde med / assisterade fotograf Daniel K Johansson (jättekul!!!)
Kommentarer
terri lindholm

Superfina bilder Helena! Det var riktigt roligt att träffas!

Svar: Tack så mycket och detsamma Terri! Det var en riktigt mysig helg vi hade!
Helena Petersson

2012-09-03 - 21:47:00 / URL: http://www.lindholmphotography.com
Daniel

Riktigt bra bilder! :)

Svar: Tack :-) Det kommer ett gäng på mailen snart!
Helena Petersson

2012-09-03 - 22:33:28 / URL: http://www.dkj.se
Becca

Åh vad roligt !

2012-09-04 - 15:53:16 / URL: http://fotobex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar