sovmorgnar, film, tango & BALLONGER

 
 
Igår var en riktigt mysig dag här hemma. Jag sov längre än jag typ någonsin gjort (10.30!!!), tittade på en film resten av förmiddagen och sedan kom mamma hit och gjorde supergod nässelsoppa till oss (för jag måste nog erkänna att jag inte bidrog så mycket till kokandet... rörde bara om i grytan lite då och då...) Efter att mamma gått så fick vi besök av käraste Hanna & Johan som vi bjöd på hemmagjord pizza :-P riktigt gott och riktigt trevligt helt enkelt!
 
De hade med sig en flaska rödvin som vi delade på medan vi lyssnade på tangomusik och kom överens om att vi ska ta en tangokurs ihop när jag väl blivit bra i fotleden. En privat tangokurs för bara oss fyra, eller möjligtvis ett par till om vi hittar några som vill. Så lär man sit så mycket mer och snabbare och får mer individuell feedback. Jag vill ju så gärna kunna dansa tango med Erik! Och vore det inte underbart å krydda upp bröllopsdansen med lite imponerande tango-moves???
 
Dagens bilden är på Hanna och de där härliga ballongerna som jag fick av Hanna & Johan på min födelsedag! Ballonger ligger helt klart i kategorin Saker Jag Tycker Om. Så MYSIGT med vackert pastelliga heliumballonger!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Linda Karlström

Åh det blir så fina och roliga bilder med ballonger! I somras skulle jag fota 1-års porträtt, glad i hågen börjar jag fylla ballongerna... Men heliumet tog slut innan jag ens var halvägs klar. Vilket fail. Hade visst gått åt mer tidigare än vad jag trode :-)

Svar: Ajdå! Vilken osis! Jag köpte helium en gång och blåste upp mina egna ballonger, men de höll så dåligt så nu blir det affärens. De har något slags lim inuti när de blåser upp dem så att de håller i upp till två veckor. Och precis som du fick erfara - svårt att hålla koll på hur mycket som är kvar egentligen....
Helena Petersson

2013-08-28 - 17:18:06 / URL: http://lindakarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar