Bröllopsmässan 2014

klicka på bilden!
 
Klicka gärna in på bröllopsfeber.se och titta på min beskrivning inför Bröllopsmässan 2014! Jag ska ställa ut där och är grymt taggad och nervös inför det! Det är första gången jag ställer ut på någon mässa över huvud taget och det är massor som ska fixas och ordnas inför det.
 
Dels måste jag klura ut hur min monter ska inredas (bara det är ett företag och en investering...) och dels måste jag ju ha massor med fina produkter att visa upp! För att inte tala om att både hemsidan och jag själv måste se presentabel ut...
 
Så om ni undrar vad jag gör så vet ni. Jag kommer att behöva de närmaste två månaderna till att förbereda mig, utan tvekan. Har inte hunnit uppdatera hemsidan sedan förra sommaren typ... Prislistan ska ändras, nya bilder ska dit, nytt bildspel ska till och information ska uppdateras. Bara det är ett projekt i sig.
 
Önska mig lycka till - och kom gärna och hälsa på mig i min montera på mässan! Det går också att boka tid med mig på bröllopsmässan! Särskilt om man funderar på att gifta sig :-) 
Kommentarer
Sambo Erik

Jag funderar på att gifta mig! ;) Kraaaaam!

Svar: SÖÖÖÖTNOOOOS!!! :-D Kram!
Helena Petersson

2013-12-04 - 14:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar