a lucky little girl

 
 
Får jag presentera Evelyn! Kom på att jag ju inte visat några av bilderna jag tog när jag hälsade på Kire och Craig sist! Här är alltså min systerdotter tillsammans med sin pappa :-) De här bilderna av henne med Craig blev favoriter hos mig, lilla flickan bredvid den stora sköldpaddan och med en stadig hand från stolta pappan.
 
Och väggen bakom är helt underbar, ni ska få se... full av härliga havsdjur.
 
Det är väldigt mycket Dem! Craig älskar att fiska och djurliv över huvud taget, och Kristin har anammat den passionen. De har två akvarium där hemma och två sköldpaddor. De reser jorden runt för att se häftigt djurliv och fånga stora fiskar... sist dök de bland vithajar i Afrika. Det har nog hänt att jag blivit lite avis...
 
Tyvärr bor de ju inte här utan i England, så det blir inte att vi ses så ofta som jag skulle önska. Håller alltid ett vakande öga på Ryan Air för billiga avgångar... Vill ni se mer av England eller min lillasyster där så kan ni titta in på kategorin "England" :-) Ha en fin måndag!
 
 
 
Kommentarer
Anette

Söt flicka, stolt pappa och en fantastisk vägg!

Svar: :-) Eller hur! De har ett härligt hem!
Helena Petersson

2013-02-11 - 16:09:06
JUNITJEJ

Snygg karl och gullig unge!

Svar: Haha, det blir han nog glad om jag hälsar :-)
Helena Petersson

2013-02-11 - 18:23:46 / URL: http://www.junitjejen.se
Sara Björk

Vilka härliga bilder =)

Svar: Tack Sara! :-)
Helena Petersson

2013-02-12 - 17:08:15 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar