jag å min lilla modell

 
 
Idag hade jag en nyföddfotografering i Uppsala med Olivia, en liten flicka på nio dagar. En stor favorit det där, att åka ut och fota småttingar som precis kommit till världen :-) Så trevligt att träffa och under väntetiden lära känna de nyblivna föräldrarna, så lugnt och skönt när man avsatt några timmar till detta och därför verkligen inte har någon brådska - och så mysigt med den där söta, lena och goa bebisen!
 
Tyckte det var så roligt att de ville ha en bild på mig och Olivia också! Det är första gången! Mamma Linn stod för tagandet av denna bild! Hon har en blogg som jag absolut ska länka till så snart jag fått veta vad den är! 
 
 
 
Kommentarer
Anette

Gulligt! Du passar med en bäbis i famnen :-)

Svar: Eller hur! ;-)
Helena Petersson

2013-01-06 - 21:25:45 / URL: http://anjson.wordpress.com
Sara Björk

Åh bebismys! =)

Svar: Mmmm!
Helena Petersson

2013-01-07 - 07:42:55 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Ebba Molin

Åh så mysig bild!

Svar: Tack!
Helena Petersson

2013-01-07 - 10:31:10 / URL: http://molinebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar