gravid- och barnfotograferingskombo

 
 
 
Idag hade jag en gravid- och barnfotograferingskombo i dagsljusstudion. Det var Anna och hennes familj som tittade in. Lilla Fia har blivit två år. Det är häftigt att tänka att jag även fotade när det var den lilla bustjejen som var i Annas mage. Ett år senare fotade jag Anna och Nikos när de gifte sig. De har ofta ställt upp som frivilliga modeller för mig också, när jag behövt bilder till marknadsföring! Och idag var det alltså gravidfotografering igen, följt av lite vilda porträtt på hoppiga Fia.
 
Det gick vilt till! Inte gravidfotograferingen men stormvinden som var Fia! Vilket energiknippe! Fast jag har märkt att många barn blir väldigt spralliga då de förstår att det är ok att hoppa i våran säng... Några lugna pussar-på-magen-bilder var inte att tänka på :-D men jag har lyckats fånga en fia som är riktigt högt upp i luften! Den lilla skylten var en bra idé - först fick Anna hålla den framför magen och det stor då "lillasyster?" på den och sedan fick Fia den med "storasyster" på - fast det suddade hon rätt snabbt ut... 
 
Idag snuddade Anna och jag också vid ett riktigt spännande samtalsämne:
 
Min Brudklänning :-)
 
Hon ska nämligen hjälpa mig att sy den! Så denna brud ska få sin drömklänning må ni tro! Vi ska in och kolla på mönster någon dag framöver. Så himla roligt!! 
 
 
en väldigt väldigt liten modell
Kommentarer
Anna

Kaninet! Den måste nästan ramas in.... :)

Svar: :-D hahaaaa
Helena Petersson

2013-07-10 - 23:57:11
Sara Björk

Åh fint! Va spännande med klänningen!

Svar: Ja visst! Längtar tills vi får sätta igång!
Helena Petersson

2013-07-11 - 19:58:43 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar