Jenny & Johan

 
 
 
I måndags var söta Jenny och Johan här för att titta på möjliga förstoringar, album och dylikt. Det är alltid så trevligt att återse sina brudpar, få höra feedbacken på bilderna och höra lite om hur livet som gift är. Det här paret tyckte väldigt mycket om denna bild. Den som jag tog med mitt hemmagjorda filter :-) Ett filter som för övrigt består av en del trådigt papper och en del broderingsring!
 
Tänkte bjuda er på mina favoriter från vår fotosession! Det var en sen eftermiddag vid Stockholms stadshus. Älskar den miljön! Mulet var det, men vad gör det?
 
 
 
 
 
Kommentarer
Sarah

Åh, helt helt fantastiska bilder Helena! Du är så duktig!

Vi är tillbaka i Sverige och har troligtvis fått till våra semesterplaner för sommaren nu så jag hör av mig så snart jag vet exakt när vi kommer till Stockholm! Hoppashoppas vi kan få ihop en dag då :)

Kram / Sarah

Svar: Hej Sarah!
Vad kul att höra! Både dina fina ord och att ni snart är här :-) Ska bli så roligt att få er framför kameran! Ni ser ju såååå söta ut ihop på de bilder som du visat på din blogg! Hör av er så hittar vi nog en dag som funkar för oss båda! Kram!
Helena Petersson

2013-07-04 - 19:46:54 / URL: http://bara1minut.blogspot.se
Matilda Holmqvist

Vilka fantastiska bilder! Jättevackra!

Svar: Tack ska du ha Matilda! Det värmer att höra :-)
Helena Petersson

2013-07-05 - 15:29:03 / URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar