en tidning på nätet som jag är med i

 
 
 
Är ni sugna på att få en hel drös fina fotobloggar samlade på ett ställe så är den här webtidningen suverän :-) Blogmagazine.se. Min lilla blogg är bland annat med där fortfarande, märkte jag nyss! Ett ställe man lätt fastnar då det är späckat med vackra bilder. Den där 5000px som ni ser överallt är förresten som ett ställe där härliga bilder från olika fotografer läggs upp och inte så mycket text utan bara bilden. Men det finns en hel del av de fotobloggar som jag följer där! 
 
Om man vill se en bild närmare klickar man bara på den och då får man i en ruta se all text, huvudbilden stort samt resten av bilderna i mini, så här:
 
 
 
 
 
Sen om man vill se de där minibilderna i större så klickar man på dem och då kommer man till själva blogginlägget. Väldigt bra sätt att få översikt och slippa klicka sig igenom en massa blogginlägg. Här är alla samlade :-) 
 
Klart rekommenderat att kika in där! Har länkat från huvudbilden så klicka på den så kommer ni in! 
 
 
Kommentarer
Becca

De ska jag gå in o kika på direkt :)

Svar: :-) LIKE
Helena Petersson

2013-06-26 - 11:25:40 / URL: http://fotobex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar