en trevlig måndagskväll

 
 
 
Jag har sammanlagt fem syskon och igår kom den yngsta i skaran, Niklas, förbi tillsammans med sin kompis Malin. Han har precis fått körkort och passade då på att göra en liten roadtrip för att hälsa på släkt och vänner här söderut (han bor i Skellefteå). Igår ringde han och då var det min tur att bli hälsad på :-)
 
Det blev en helkväll med biljard och pubrunda och självklart var kameran med! Tyckte det var så fiiiint med alla lampor i bakgrunden och det är verkligen en sann fröjd att fota med vårt Sigma 35-mm-objektiv. Bästa köpet :-) Jag och Erik turas om att ha det på kameran! 
 
 
 
 
Kommentarer
Anette

Kuuuul! Va bra att ni tog hand om "brorsan från landet" han behövde säkert en storasyster med fast han när han är i storstaden :-)

Svar: Ja precis! Det tror jag också. Fast Malin verkar ha haft rätt bra koll på han :-D
Helena Petersson

2013-06-26 - 07:29:10
Anette

...fast hand... ska det vara såklart. Fingrarna är morgontrötta :-)

Svar: Jo, jag fattade det ändå :-)
Helena Petersson

2013-06-26 - 07:30:07
Anonym

Men åh han kunde ha väntat tills jag och Evelyn kommer till Stockholm ju......det är ju snart. En till road trip Nicke??/ Kire

Svar: Ja precis! Det får han ta och göra! KRAM syster!
Helena Petersson

2013-06-26 - 09:35:37
Sara Björk

Va roligt, nu blev jag sugen på biljard =)

Svar: :-) Ja, det rekommenderas! Jättekul!
Helena Petersson

2013-06-26 - 17:20:37 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar