ett album på gång

 
 
Idag har jag suttit och fixat ihop ett stort visningsalbum med ett urval av bröllopen jag fotade 2012 :-) Tog hela dagen att få till trettio uppslag och ett fotoomslag. Puh! Men det är mitt eget fel - jag vill ha uppslagen så där p r e c i s a så att jag får lov och sitta och skapa nya mallar hela tiden! :-/ Gör mina album i photoshop och har ett jättebra program laddat med massor av mallar: men såklart finns det inte precis den bildgrupperingen som jag söker...
 
Snart är det bildvisningsdags här hemma och då vill jag kunna visa upp lite nya exempel :-) Det finns så många vackra sätt att presentera sina bilder på! Och jag ska bli bättre på att sälja in dessa. Jag har alltid tänkt att produkten säljer sig själv, liksom... att de ska se, så som jag gör, hur oumbärligt det är att omge sig med sina minnen inramade eller vackert presenterade i album... Så nu under denna så kallade "jobb-semestern" så tänker jag förvandla vårt vardagsrum till ett riktigt fint säljrum av fotokonst!
 
Har massor av idéer :-)
 
Kommentarer
Sara Björk

Åh vackert!

Svar: Tack så mycket!
Helena Petersson

2013-06-09 - 15:50:43 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar