mums

 
 
 
Såna här bakade jag inför fotograferingen med Nicky och hennes tjejkompisar :-P Cupcakes är så fint på bild! Som ni säkert förstått så tillverkar jag rätt så mycket fotoprops inför mina fotograferingar och det är så roligt när jag får använda dem! Den rosa cupecake-hållaren köpte jag på Lagerhaus dagen innan fotograferingen :-)
 
Undrar om min revisor kommer att ifrågasätta det företagskvittot... haha
 
Finns fortfarande några muffisar kvar här hemma! Blir till att bjuda mamma på imorgon. Ikväll hade jag tänkt fotografera i solnedgången men tji fick jag. Såsom vädret beter sig så bokade vi om. Så jag fick en helt ledig kväll plötsligt! Ledig till och med från Erik som är iväg med jobbet. Så det är bara jag jag jag :-D
 
Fast jag lär nog bara sitta och redigera bilder ändå... så många mysiga bilder som jag har att jobba med så är det ett sant nöje! Ikväll får det bli ett gäng bröllopsbilder som får en sista touch innan de skickas till kunden :-)
 
 
 
Copyright LeaFoto.se
 
Kommentarer
Josephine Foto

Ensamtid är ju gudagott!

Svar: Eller hur! :-)
Helena Petersson

2013-06-13 - 19:27:59 / URL: http://fotografjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar