när jag fotar bröllop

 
 
 
Anna och Michaels bröllop är nästa tjok med bilder som jag kommer att leverera. De gifte sig på Utö för två veckor sedan, den där lördagen då det i n t e var soligt... De fick ösregn och spöregn och duggregn och nästan-regn. Det var hela tiden någon typ av regn över oss.
 
Erik var med mig och detta bröllop var han verkligen oumbärlig. Det är så skönt att ha honom med sig. Inte bara för att han släpar på grejer och mej och springer efter saker och håller reflektorer... Det är ju jätteroligt att få dela dagen med honom! Känns alltid tryggt att ha honom vid min sida :-) Och när dagar som dessa tar slut och varenda klädesplagg är blött, skorna är genomsura, båten inte ska komma förrän om en timma och det finns ingenstans att sitta inomhus... DÅ är det himmelskt mysigt att sitta med hans armar om sig kan jag säga!
 
Han tog också massor av fina bilder, min fina Erik! Bland annat några på mig när jag fotar... Inte alltid så smickrande, kanske... 
 
 
 
Copyright: Erik Berzelius
 
Kommentarer
Jarina

Svar: Tack! Ja, ibland är medljus kul det med. Gillar att leka med ljuset :)

Svar: Eller hur! Så sant :-)
Helena Petersson

2013-06-15 - 16:28:59 / URL: http://jarinafoto.blogg.se/
Anette

Bästa bilden? Nummer 13!! :-D. Ser fram emot fler av Eriks bilder på dig. Hihi...

Svar: Haha, ja det kan jag tänka mig...
Helena Petersson

2013-06-15 - 17:18:04
flodina.blogg.se

önskar jag kunde fota på detta viset .

Svar: :-) fin kommentar du lämnar, tack! Ska hälsa fina Erik det!
Helena Petersson

2013-06-15 - 18:12:05 / URL: http://flodina.blogg.se/
Josephine Foto

Alltså bilden du hukar dig på med röven i vädret, 100 poäng! Klockren!

Svar: Haha, eller hur :-D Och jag tror att jag står så där rätt ofta... risken finns att det kommer fler bilder på just den smickrande posen...
Helena Petersson

2013-06-16 - 10:02:38 / URL: http://fotografjosephine.blogg.se
Fästman Erik

Du anar inte hur många sådana bilder jag har på Helena, Josephine :P Helena är så otroligt vig...

Svar: Haha, kul älskling, kul! Fast, det var ju en komplimang det där om att vara vig! :-) Du minns väl leken när man skulle ta upp ett papper från golvet med munnen utan att sätta i någon annan kroppsdel än fötterna..?
Helena Petersson

2013-06-16 - 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar