Skrattande Bo / Bo riendo

Idag har dagen bestått av äppelleken, kottleken och en massa Bo-fotograferande! Bo är Eriks ettåriga kusinbarn, en otroligt charmig liten krabat :-) Jag uppfann en lek som gick ut på att man ömsom öser ut, ömsom kastar upp äpplen (och senare kottar) och detta fick Bo att kikna av skratt gång på gång. Det slutade liksom aldrig att vara roligt - varken för honom, mig eller vår omgivning!

Några bilder som Erik tog på mig och Bo när vi lekte som bäst

 

Mina absoluta favvobilder:

 

De fina bilderna nedan på Bo tog Erik, min duktiga älskling :-)

 

Avslutar bloggen med en fin motljusbild (älskar motljus)


Kommentarer
AnJa

Vilken härligt liten kille! Bild 4 blev min absoluta favorit :-D Tar du bilderna i färg och gör om dem till s/v sedan? Jag skulle vilja försöka göra om några av mina på Gubbens barnbarn.

2011-08-02 - 07:48:57 / URL: http://anjson.wordpress.com
LeaFoto (Helena)

Bild fyra är min favvo också :-) Jag tar alltid bilderna i raw (alltså i färg) och gör om dem efteråt i Lightroom (eller i "blandade kanaler" i photoshop). Det beror lite på bilden. Jag använder oftast mkt hög kontrast och svärta i svart-vita bilder. Tycker inte om när de ser för "platta"! :-)

2011-08-02 - 16:20:18
AnJa

Gärna en liten "tutorial" på att göra om i blandade kanaler i PHotoshop ;-)

2011-08-02 - 18:08:10 / URL: http://anjson.wordpress.com
LeaFoto (Helena)

Bra idé! Ska blogga absolut ihop en någon dag här framöver :-)

2011-08-02 - 19:17:32
Linda

Grymt jobbat Erik och såååå fin motljusbild.

2011-08-04 - 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar