En Bra Dag


Idag var en riktigt bra dag! Började dagen med att retushera det sista på pressbilderna och fixa till fakturan till föreningen Unga Reumatiker. Hade mötet med dem efter lunch och de var jättenöjda med sina porträtt och vårt samarbete över huvud taget. De är jättenöjda med jobbet jag gjort och kommer att anlita mig igen för lite fler pressbilder nästa år. De har varit en fröjd att jobba med och det känns jättekul att det blir en fortsättning också!

Har även pratat lite med Anna (hennes hemsida) som jag fotograferade i början av veckan, Vi ska absolut sätta våra kloka (och framför allt kreativa) huvuden ihop och göra samarbeten i vår. Vi har bland annat pratat om några artiklar om intressanta människor samt kanske en serie där jag i så fall skulle illustrera... Det var ju en tid då jag drömde om att bli illustratör så det skulle kännas rätt så bra...

Kom hem efter mötet i eftermiddags och hade ett brev i inboxen från Therese Tjernström som är en väldigt duktig webdesignare (och även fotograf). I hennes mail stod att jag vunnit auktionen av hennes bloggdesign! Jag skrev ett mail till henne igår där jag bjöd över sista budgivaren... Så det känns jättespännande att få en ny "look" på min lilla dagboksblogg :-D

Lite senare på dagen damp det in ett sms om att jag har post att hämta på ICA. Jag har mina aningar om vad det är... Ska bli kul att hämta ut imorgon :-D Skulle gått idag om jag inte haft lite för svullet knä. Det märks att det är sista dagen av enbrel-cykeln. Dags för nästa dos...

För att avsluta denna supergoa dag så kom min älskling hem med ett paket Aftereight till mig! PUSS! Känns helt rätt att sätta mig i soffan nu och titta på lite CSI och öppna asken...
Kommentarer
AnJa

Härligt :-)

2011-12-15 - 21:07:37 / URL: http://anjson.wordpress.com
LeaFoto (Helena)

Ja visst är det! :-)

2011-12-15 - 22:11:15 / URL: http://leafoto.blogg.se/
Josephine

Vill du ha lockigt hår utan att använda en locktång? Nu finns det en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt starterpack av Curlformers Klicka på länken!

http://twinblogg.blogg.se/2011/december/tavling.html#comment

2011-12-17 - 17:14:16 / URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar