julhälsningar


Igår hade jag storesyster på middag :-) Det är häftigt, jag har liksom fått en storesyrra så här efter trettio! Det är inte illa! Vi har massor att prata om (många år att ta igen...) och trots att vi bara träffats sammanlagt tre gånger så känns det som om vi känt varandra hur länge som helst. Det är underbart att få lära känna henne efter alla dessa år, jag har ju alltid undrat över henne och hur hennes liv är. Det är väldigt spännande!

Idag är en sån där skön gör-precis-vad-du-vill-dag. Inga direkta måsten. Jättehärligt! Jag har valt att sitta framför datorn och fixa digitala julkort medan jag äter en stor god pepparkaksmuffins! Lite senare ska det fotas lite produkter (ja, denna helg igen...) Har ju fått hem julkorten jag gjort till mormor, och babyboken! Måste ju visa! Och så ska det bakas pepparkakor igen. Har ett hus att sätta ihop också!

Skulle egentligen ha fotat Vincent och Juni idag men de har blivit sjuka och Vincent har fått röda utslag i ansiktet... så det blir nästa helg istället, då de förhoppningsvis kryat på sig. Fotar till en "syskonbok" till dem. Älskar att göra böcker (förutom när själva modulen strular såklart) och tycker det är så underbart att man idag kan ha album hemma som faktiskt ser ut som riktiga böcker!




Någons blogg som förresten är lite rolig att titta in till just nu (och annars också förresten) är Nickys! Hon kör en slags julkalender och varje dag kan man vinna olika saker. Dagens lucka innehåller "curlformers" vilka jag är lite nyfiken på... så håll tummarna för att jag vinner! Nicole är en ung tjej som jobbar som modell samtidigt som hon går i skolan. Hon är också barnreumatiker och var modell för Unga Reumatiker. Hennes blogg hittas på nickys.se!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar