Jullov :-)

Jag har haft sånt problem med min handled den senaste veckan, överansträngde mig på hembesöket jag gjorde för ett tag sedan, så jag bestämde mig för att låta handen vila några dagar! Ringde min vikarie Sara som gärna tog mina återstående pass denna vecka, ringde chefen och sedan ringde jag även min reumatolog Lasse. Till min förvåning fick jag en spruttid redan imorgon! Lycka! 

Tyvärr fick jag ju skjuta på fotograferingen av sättern Svante :-( Hade sett fram emot min första studiosession med en hund! Men det är svårt att fota med en hand!

Ska bli skönt att få några dagar lugn och ro innan jul dock, tid att pyssla med julklappar och julkort, skriva rim och kanske hinna en bit på kursboken :-)

Det jag också ska hinna är bestämma vad som ska synas på min nya bloggdesign! Det blir ett bildspel överst på den och det är inte lätt att bestämma sig vilka bilder som ska synas... Funderar på några av dessa - men kan till exempel inte bestämma mig för röda eller oranga versionen av Kire..... Eller kanske svart-vita bilder? Ska de verkligen matcha varandra?? Hjälp mig!

K R A M





Kommentarer
Lena

De är ju jättefina allihopa! Men jag skulle helt klart valt alla bilder i vänstra spalten plus ängsbilden. Lycka till! Kram Lena

2011-12-27 - 18:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar