min andra stora K Ä R L E K


Den här veckan har gått sjukt fort. Imorgon är det redan fredag igen, ofattbart. Det har inte blivit mycket bloggande av, dels för att jag inte fotograferat på några dagar, dels för att andra saker har tjänts viktigare... min fina lilla mamma har haft ett rejält svajande blodtryck den sista tiden och jag har velat vara lite mer med henne. Sen är det ju klappar som ska inhandlas och julgott som ska tillagas... 

Här kommer i alla fall lite bilder på min älskade kamera och dess tillbehör :-) (ja, jag älskar verkligen min kamera, den är heeelt underbar. Och de rödrandiga objektiven är suveräna!) Bilder ska användas i kursmaterialet som jag måste börja sätta ihop snart... 

Längtar verkligen till min lilla kurs! Ska bli grymt kul att få hem alla dessa entusiastiska fotoglada människor och reda ut en del av fotografins gåtor! Jag känner också på mig att jag själv kommer att bli minst lika inspirerad som jag hoppas att de blir på att fota meeeeera :-)

Kommentarer
AnJa

Hahaha är det ett objektiv det där till höger på nedersta bilden åxå? Makro eller??? Fniss...

2011-12-08 - 21:53:55 / URL: http://anjson.wordpress.com
LeaFoto (Helena)

Haha, eller hur :-D

2011-12-09 - 16:59:18 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar