Börjar blygt blogga

Måste börja någonstans någongång så varför inte Här Just Nu? Och eftersom det är sent och jag ska upp tidigt blir min allra första blogg en kort sådan. LeaFoto har fått sin hemsida, sitt visitkort och sin facebooksida. Inte mer än rätt att det även blir en blogg!

Ska ta mig tid någon dag och skriva en presentation av mig själv, mitt liv och mitt företag... men för nu nöjer jag mig med att jag faktiskt har börjat i alla fall! Jag kommer att skriva för att jag vill minnas mitt härliga liv med bilder och tankar och reflektioner. Jag har ju alltid skrivit dagbok, det här är ju egentligen bara en mer modern, offentlig sådan. 

Hoppas att jag får några som följer mig och att det här bloggandet ska inspirera mig att fota MER, för det är det jag älskar allra mest här i livet. Foto. Och Erik såklart :-)

Välkommen hit!

i studion
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar