Hemligt


Igår när jag bara var tvungen att köpa mig själv något gott på den lokala lilla Konsumbutiken så stötte jag på den här lilla krabaten! Bedårande! Kunde inte riktigt gå därifrån utan att ha henne med mig. Kanske för att jag samlade på småtroll när jag var liten. Eller så var det färgerna. Hur som helst kände jag att hon skulle vara perfekt i det tema som jag funderat på inför månadens Fotomaki.

Fotomaki är en fotoklubb som Erik och jag är med i. Varje månad får vi tre teman som vi ska låta inspirera oss när vi plåtar. Denna månad är det tredje temat "rebus". Vi ska var och en hitta på ett eget (hemligt) tema och sedan fota på detta och låta de andra gissa. Jag kanske inte har valt det enklaste temat, men helt klart är det roligt, annorlunda och en utmaning. Lilla Trollelina ska ingå i det och i helgen ska vi ut i skogen och fota...


Kommentarer
AnJa

Du är för härlig med alla dina kreativa idéer :-) Ser fram emot nästa inlägg redan!!! Kram!

2011-09-09 - 20:22:47 / URL: http://anjson.wordpress.com
LeaFoto (Helena)

Kul att höra :-D Ja, vad vore livet utan kreativitet? Kram!

2011-09-09 - 21:35:22 / URL: http://leafoto.blogg.se/
susanna petersson

helt underbara ju:)jag har säkert nàn i nàn làda...kan bli samlarvärde kanske?

2011-09-09 - 22:07:10
LeaFoto (Helena)

Säkert :-)

2011-09-09 - 22:26:26 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar