Idyll



Idag, precis som igår, skapades det för fullt. Erik pulade på med kuberna och jag påbörjade en målning som jag sedan länge velat göra. På eftermiddagen virkade jag klart babymössan. Solen värmde och från min bil strömmade bra musik ut ur en nedvevad ruta. Eva och Jan plockade svamp och till middag blev det smarrig pasta med smörstekta kantareller. 

Det var en dag så idylliskt en dag kan bli!







Sista två bilderna tog Erik :-) Nu är vi hemma i lägenheten igen och kuberna (för vi gjorde två) står och tar upp rätt stor plats här i vardagsrummet... Jag ska måla dem till veckan, en vit och en svart. De kommer att användas till lite allt möjligt. Att sitta på. Att krypa ut ur (den stora har ingen botten och ett lock ovanpå). Att krypa in i. Vid produktfoto. Som piedistal. Som förvaringsbox (den mindre har botten). 

Som ni hör - finns massvis med användningsområden! Längtar!!!
Kommentarer
AnJa

Sista två bilderna var bäst! Och, nej då jag ställer mig inte alls in hos pojkvännen din ;-) Kan tänka mig att med din fantasi finns många tillämpningsområden för några kuber :-D

2011-09-04 - 20:32:00 / URL: http://anjson.wordpress.com
LeaFoto (Helena)

:-) Det har du alldeles rätt i! Men när jag började prata om att hänga upp den i taket så protesterade Erik...

2011-09-04 - 20:52:51 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar