Glad


Är lite stolt över mig själv idag för jag faktiskt tog mig tid att pyssla ihop det där ägget! Ok, kanske inte världens finaste... men som sagt, väldigt pyssligt :-)

Knackade små hål i ett ägg och blåste ut innehållet, blandade ihop lite tapetklister och pyntade ägget med lite prickigt pyntpapper och en av mammas gamla bokmärken. Så nu har det blivit lite påskigt hemma hos oss också! Tog lite bilder ute på vår, nu, så fina balkong! Erik fick jättefina, alldeles vita balkongmöbler när han fyllde år och det lyfter verkligen hela vår balkong! Att de tog med sig våra skrymmande trädgårdsmöbler som jag råkade köpa på blocket (som visade sig inte ens rymmas på vår balkong...) var ju gudomligt också.

Ser framför mig påskhelgens kvällsmål intas i kvällssolen ute på balkongen insvepta i fliesfiltar... (ja, jag VET att det ska bli trist väder igen... men jag kan väl få drömma lite?)

Jo! Fick hem medlemskortet från SFF också (Svenska fotografers förbund) YES, nu är jag medlem där :-) Känns rätt på nåt sätt.


Kommentarer
Sara

Härligt påskigt! :) Glad påsk på dig med! :) Kram

2012-04-05 - 16:58:58 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar