Inför bröllop

 
Inför bröllopsdagen är planeringen a och o. Jag brukar ofta rekommendera brudparen att se till att det finns marginaler, för det är en underbar dag som man ska ha tid att njuta av och inte behöva känna stress. Man måste ha tid för paus och toalettbesök och kanske ett äpple... Det är snarare en regel än ett undantag att det någonstans blir förseningar - ofta hos frisören... - och då är det skönt att ha lite spelrum och inte känna oro inför att hinna till ceremonin till exempel!
 
För någon dag sedan fick jag den färdiga planeringen inför den bröllopsdag som Erik och jag ska få dokumentera en del av imorgon - och vilken planering sedan! Tror att paret har hjälp av någon som verkligen tycker om att schemalägga... :-) Tror att en av Eriks huvudsakliga uppgifter får bli att hålla koll på tiden! För just tiden har en tendens att försvinna när jag tar upp kameran.
 
Vi träffades för testfotografering och lite planering inför dagen för två veckor sedan. Det är ett jättegulligt par som ska säga ja till varandra - en sån där kärlek som klarat kulturkrockar och tuffa val. Hon är från Sydamerika och har flyttat hit just för kärleken :-) Sånt gör mig glad!
 
De blev jättesöta på bild också och jag ser fram emot att få följa med dem imorgon! 
 
 
Kommentarer
Anonym

Jättefina bilder! Älskar verkligen platsen på de första bilderna. Otorligt fint !

2012-08-10 - 18:46:52
Rebecca

Glömde skriva ifrån mig: Jättefina bilder! Älskar verkligen platsen på de första bilderna. Otorligt fint !

Svar: Tack Becca! :-) Ja, jag gillade också den platsen :-) Synd vi inte kunde ta några bröllopsbilder där direkt (stod ju massor av bord och gäster ivägen då...)
Helena Petersson

2012-08-10 - 18:47:27 / URL: http://fotobex.blogg.se
Sara

Otroligt fina bilder! :)

2012-08-10 - 20:06:49 / URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar