PHOTOevent 2012

Här kommer jag att vara i helgen :-) På Sånga Säby som ligger vackert beläget nära Mälaren på Ekerö. Tanken är att samla massor med fotografer och fotointresserade människor som alla får dela med sig av sin kunskap och prata foto.
 
"I 48 timmar skall du kunna vara som i en bubbla av kreativa människor som delar ditt intresse och din passion för fotografi. Alla skall bokstavligen talat leva, äta och sova fotografi."
 
Låter inte det alldeles underbart?

En helg fylld av nya möten och intressanta diskussioner. Jag kunde inte motstå den beskrivningen! Så på fredag försvinner jag till min fotobubbla och hoppas på söndag vara fylld av nya idéer, ny kunskap och massor av inspiration.

Jag har varit på Sånga Säby tidigare och vet hur fint det är där. Bland annat har de en bastu med glasfasad mot solnedgången i mälaren... Underbart! Badade isvak där sist, simmade till isvakens kant efter ett vad :-) 

Vill du joina mig där? Det finns platser kvar! Kolla in schemat här och anmäl dig här! Hoppas vi ses där!

En bild (på mig om ni inte såg det...) från en reumatikerkonferans där i mars 2010

Kommentarer
Jenny Eriksson

Svar. Kul att vi har gemensamma intressen, har du/håller du också på med musik? Vad för sorts musik i så fall? Sång eller instrument? Nyfiken :)

Svar: Hej Jenny! Jag spelar piano - gärna klassiskt eller tango - och har sjungit i musikklasser, kör och tillsammans med jazzpianist. För närvarande finns det dock inte så mycket tid att utöva musik... blir mest att jag sjunger i bilen nu, eller dansar till den :-)
Helena Petersson

2012-08-29 - 18:31:22 / URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se
Matilda [myphoto.blogg.se]

Det låter riktigt trevligt att träffa människor med samma intressen som en själv!

Svar: Det var hur kul som helst, väldigt inspirerande och motiverande! En bra investering i mig själv :-)
Helena Petersson

2012-09-02 - 17:39:47 / URL: http://myphoto.blogg.se/
Ulrika - Fotograf u.norman

Låter som du hade en riktigt trevlig helg :)

Tack så mycket!

2012-09-04 - 08:12:07 / URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar