Trevlig helg!

 
Ikväll har jag suttit och påtat med Frida & Magnus bilder :-) Det är otroligt många fina och det känns jätteroligt att jag ska få göra både tackkort och album till dem. Det blir söndagsnöjet!
 
Imorgon ska Erik och jag på bröllop där vi faktiskt ska vara bara gäster för omväxlings skull och det känns rätt... rofullt, typ! Inget planeringsansvar eller oro för väder... De har redan en oficiell fotograf som är med dem innan och under vigseln, men de kommer ändå att ha en liten halvtimmes fotosession med mig lite sådär avslappnat och lekfullt; medan de fördriver tid :-) Känns roligt! Jag skulle ju ändå ta med kameran liksom...
 
Har gjort ett jättefint paket till brudparet idag! Drog fram allt mitt pyssel och satt och klippte, klistrade, tecknade och pyntade för fulla muggar. Har en riktigt söt "pricken på iet"... får ta en bild på härligheten imorgon :-)
 
Köpte en klänning idag också, på Tradera: en riktigt söt rock-a-billy-klänning som jag bara längtar efter att få ta på mig! Den är perfekt till den där femtiotalsfesten Erik och jag ska fota på!
 
   Söt va?!?
 
Nu är det dags för myyyyyskväll med grönsaker, dipp och en film eller två. Hoppas ni får en lika go helg som jag!
 
 
 
 
Kommentarer
Becca

Jättesöt klänning !

Svar: Tack! Precis vad jag tyckte :-) ...och min arbetskollega som köpte en likadan!
Helena Petersson

2012-08-24 - 22:04:37 / URL: http://fotobex.blogg.se
Anette

Vilken vrålsnygg rockabillybrud du kommer att bli i den klänningen!!! Erik! Du måste fota henne :-)

Svar: TACK Nettan! :-D Det hoppas jag!!! Erik kommer definitivt att fota mig! Haha
Helena Petersson

2012-08-25 - 08:29:44 / URL: http://anjson.wordpress.com
Jenny Eriksson

Söt klänning och det ser ut som jättefina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :-)
Helena Petersson

2012-08-25 - 08:52:13 / URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se
Sara Björk

Åh så söt klänningen, och bilderna ser kanonbra ut! :)

Svar: Tack sötis!
Helena Petersson

2012-08-25 - 09:10:54 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Ulrika - Fotograf u.norman

Jättesöt klänning! Kul att få vara gäst någon gång ibland också :) Ser ut som superfina bilder!

Svar: Tack Ulrika! :-) SKa hämta klänningen idag! Spännande!
Helena Petersson

2012-08-25 - 10:51:58 / URL: http://unorman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar