en frusen fotograf

 
 
Erik tog några jättefina bilder på mig häromdagen. Han är så duktig min älskling :-) Det var svinkallt - jag fick ju inte ha jacka på mig! Erik var bestämd på den punkten. Och så skulle jag ha kläderna som jag köpte på senaste shoppingrundan, sa han. Kul när ens karl uppskattar nya inköp tycker jag!
 
Det han inte är så förtjust i är att kläderna tar upp en rätt stor del av vår gemensamma klädkammare...
 
Fullkomligen älskar den gröna tröjan!! Om jag bara minns vad affären i Sickla hette som jag köpte den i... :-/
 
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Han har rätt, himla snygga kläder! Och så fin tjej! =)

Svar: Vad go du är Sara! :-D STORKRAMEN på dig för de orden!
Helena Petersson

2012-12-29 - 07:51:52 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
jenny - mammaliv i nashville

Vilken fin blogg du har! Så duktig du är på foto :)
Kul att jag hittade hit!

Svar: Tack fina för de orden!
Helena Petersson

2012-12-29 - 18:08:37 / URL: http://jennybenny.se
None None

så fina bilder på dig! och den nya tröjan var verkligen hur fin som helst :)

Svar: Tack Sissi, vad go du är! :-)
Helena Petersson

2012-12-29 - 18:38:41 / URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Rebecka Vigren - Fotoblogg

fina bilder! Kul hur vantarna matchar extremt bra till tröjan ;)

Svar: Tack! Ska hälsa Erik det ;-) Jag vet, älskar grönt! Hade en matchande mössa till de där vantarna också men den ligger nog hemma hos någon kompis eller nåt... :-( Får ta och leta upp den!
Helena Petersson

2012-12-29 - 22:27:33 / URL: http://www.rebeckav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar