leafoto här och där

Så himla kul!
 
Jag har hamnat på Blogg.se förstasida igen - högst upp! Och med en supercharmig undertext måste jag säga! Låter som en kändisfest här i våran lilla lägenhet :-D Underbart! Det är första gången jag hamnar där så YEY, skitkul är det! Vips trillar det in kommentarer med uppmuntrande ord, små frågor och undringar. Det har hänt lite då och då den sista tiden - fått mer uppmärksamhet än någonsin :-)
 
Blogg.se har lanserat nya fliken "Everyday" och där syns man ju varje dag! Det har gjort att några hittat mig (tror jag). Älskar för övrigt just den sidan! Där finns en kolumn med bilder från "senaste inläggen" och där kan man hitta både sina egna inlägg och många andra inspirerande bloggar.
 
 
Jag har även hamnat högst upp på den sidan :-) Med mitt frieri! Det som fick ofantligt mycket uppmärksamhet... Jag blev kontaktad av "Great Weddings - nordens vackraste bröllop" som ville publisera det inlägget i deras blogg och "Blogmagazine" som berättade att min blogg hamnat i deras on-line-tidning med fotobloggar.
 
 
 
 
Plötsligt syns leafoto överallt och jag kan bara hoppas att det håller i sig! Att jag kan hålla kvar intresset... Jag känner mig väldigt motiverad kan jag säga, med alla dessa fina ord från er :-)
 
Ska ta och skriva ihop något "hej-här-har-ni-mej" inlägg där jag svarar på lite frågor som kommit upp och berättar lite om mitt företag LeaFoto :-) Det får bli imorgon då jag har min sköna hemma-onsdag! 
 
Hoppas ni tittar in igen!
 
 
 
 
Kommentarer
Stina

Sååå roligt!! Det är du värd fina Helena! Kram

2012-12-12 - 07:36:12
becca

KUL!

Svar: Japp! Äntligen liksom... :-)
Helena Petersson

2012-12-12 - 09:04:55 / URL: http://fotobex.blogg.se
Sara Björk

Vad roligt, det förtjänar du verkligen!!

Svar: Tack Sara!!!
Helena Petersson

2012-12-12 - 10:40:22 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar