härliga tisdag!


Hämtade några kunduppgifter idag och blev lite inspirerad att gå tillbaka till förra sommarens bröllop och ge bilderna lite vintage-känsla! Så kan man också fördriva en trevlig timma :-)

Ser fram alla bröllop som jag ska få föreviga denna sommar! Man blir så lycklig av att fota kärlek!

Erik lockade ut mig i den fina kvällssolen för att ta lite bilder. På mig. Har ju klippt mig ganska nyligen så det var väl framför allt den nya frillan han ville fånga på bild! Är ni nyfikna på hur de bilderna blev kan ni titta in på hans blogg http://erikfotograf.wordpress.com/ De blev jättefina så jag kommer nog låna någon bild till hemsidan i vår!

Hade mina elever här ikväll på en trevlig bildvisning. Imponerades av deras bilder! De hade verkligen hittat fina och många gånger lite annorlunda ledande linjer i sina bilder. Synd att ingen av dem har en blogg så att jag kan länka till dem! De höjer verkligen bilden ett snäpp de där linjerna.

Något annat jag gjort idag är att anmäla mitt intresse för att ingå i Anders Varros projekt 365, vilket jag tycker ni också ska göra! I alla fall om ni bor nära Örebro!

FOTOTIPS 58
Gå in här och titta på denna fotografs häftiga bilder, gilla honom på facebook och skriv sedan ett mail till honom där ni berättar att ni gärna skulle låta honom ta ditt porträtt till sitt projekt. (Under arton år måste ha målsmans underskrift) De 365 porträtt han får ihop (han ska ta ett per dag) kommer att bli en utställning :-)



Kommentarer
Madde

sv: åh, tack så hemskt mycket:)

Visst blir man mycket gladare när man ser tussilago?



Jätte vackra bilder ovan:)

2012-02-29 - 07:27:15 / URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Anette

Åh, vad fina bilder Erik tagit av dig! Jag gillar vintagekänslan på foton. Undrar om du skulle få lägga upp lite resultat från deltagarna på din kurs. Vore så kul att se vad de har tagit för bilder. Visst fick du mitt meddelande på Facebook??

2012-02-29 - 08:34:42 / URL: http://anjson.wordpress.com
Fotograf Helena

Tack! Ja visst är han duktig! :-) Hm... jag kan fråga mina elever... för det vore ju faktiskt väldigt kul!



Jag har fått ditt meddelande, skickar några bilder under dagen!

2012-02-29 - 12:15:00 / URL: http://leafoto.blogg.se/
Sara

Åh vad härliga bilder, så härligt med bröllop =)

2012-02-29 - 12:45:37 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Fotograf Helena

Mm visst är det... där blir man verkligen förälskad i bilderna!

2012-02-29 - 16:57:44 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar