jobb & persilja



Erik är iväg och dansar och jag sitter där jag som oftast sitter: framför datorn. Idag har jag äntligen haft lite tid att jobba med några favvoplåtningar! Storesyrran hade ett tjok fotosessioner här under en helg och idag har jag hunnit igenom en till av dessa. Utesessionen väntar fortfarande!

Är även klar med fler bilder från "sweet-dreams" projektet, eller vad jag nu ska döpa det... Vackra Vinnie kommer ni att få se bilder på imorgon :-)

Och så har jag checkat in på RyanAir! Tänk, på fredag är jag i England med lillsyrran! L Y C K A !!! Är tacksam att Ryanair faktiskt påminner en om att checka in! En sådan sak skulle vara typiskt mig att glömma annars.

Sen har jag skapat ordning bland alla service-finder-uppdrag! Skaffade en liten svart bok (med tomma sidor såklart, avskyr rader) och en radda fina färgpennor att skriva i den med. Ordning och reda!

Med mig på det stökiga skrivbordet står en nu uppäten knippe persilja. Jag fullkomligen Ä L S K A R persilja. Seriöst. Så frisk och grön smak. Har en knippe till i kylskåpet...


Kommentarer
Sara

Men tack snälla du :) va glad jag blir! :)

2012-03-01 - 06:33:46 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Anette

Ge lillsyrran en riktigt stoooor kram från mig. Hoppas att vi får se er häruppe snart åxå :-) Jag kanske kan fixa lite fotojobb åt dej häruppe!

2012-03-01 - 08:06:10 / URL: http://anjson.wordpress.com
kire

Ser fram emot Cambridge imorgon, kuuuul! Nu ar jag sugen pa persilja :) ocksa. Kram tillbaka Anette, vi kommer nog upp i sommar :)

2012-03-01 - 16:16:43
Fotograf Helena

Jag det ska bli sååååå mysigt att få en massa egentid med lillsyrran! :-D Längtar! Håller på och packar nu!



@Anette, det vore ju super om du kunde fixa fotojobb åt mej där uppe! Då kan jag ju dra av resan på företaget! yey! Du är för go!



Kram kram

2012-03-01 - 17:01:19 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar