jobbdag


Idag har jag varit en riktigt tråkigt flickvän. Jag har spenderat hela lördagen klistrad framför datorn, jobbandes med bilder och presentation till barnfotografer-sidan. Puh! Nu är jag äntligen klar och jättenöjd med resultatet! Så fort jag ser att den kommit upp på sidan så länkar jag :-)

Ska bara fixa ihop dagens fototips, sen är det dax för sängen! Har ju massa roligt att göra imorgon också! Nästa fotokurstillfälle ska förberedas och vill ta itu med lite fina bilder som legat och väntat alldeles för länge på att få min uppmärksamhet. Plus att jag ska träffa min goda vän Hans! Inte sett honom på evigheter, det ska bli jättekul :-) Vi lärde känna varandra på Teneriffa för många år sedan. Hans är en sån där riktigt driftig människa. Han är bland annat grundare av och språkrör för Marschen för tillgänglighet. Hans hemsida hittar ni här och där finns en liten bild på Hans som jag tagit!

Ska försöka att ägna mig lite åt pojkvännen imorgon också... Han sover för länge sedan vid det här laget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar