Nog ovanligt

Att ha en så bra relation med sin revisor som jag har är nog lite ovanligt! Han är här om fem minuter och jag ser verkligen fram emot hans besök! Det blir lite fika, småprat, tittande på bilder och såklart b o k f ö r i n g e n. För nu är det dags igen, att samla ihop sina inkomster och utgifter (gissa vilken hög som är högst???) för 2011. Härligt att bli av med lite papper tycker jag! Och som sagt, alltid trevligt att träffa Robert :-)

Vi är goda vänner sedan långt tillbaka och jag och Erik umgås gärna med Robert och hans fästmö. De har hjälpt mig otroligt mycket med att starta upp min företag, både när det gäller ekonomi, affärsplan och att genomföra idéer. De har också gett mig jobb då och då! Roligt när man kan ha ett sådant utbyte! Vi fakturerar såklart varandra enligt konstens alla regler, men just det att vi anlitar varandra är juste.

Roberts företag Ekonomihjälpen hittar ni här

Förresten är det alltid både roligt och nyttigt med besök - det ger en anledning att städa :-)

Ha en bra dag!

PS: tänker visa lite bilder från senaste gravidfotograferingen ikväll! Är verkligen stolt över de bilderna!!!

Kommentarer
Sara

Bra utbyte av tjänster =)

2012-02-23 - 16:42:50 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Fanny

vad skönt att ha en revisor-kompis! I wish I had one

2012-02-23 - 19:28:41 / URL: http://fannyhansson.blogspot.com
Anette

Man får tycka om sin revisor ;-) Jag hade en jättetrevlig tjej som hjälpte mig. Vi funkade utmärkt ihop.

2012-02-24 - 07:29:21 / URL: http://anjson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar