skönsöndag


Vi har haft en superskön helg med massa söta bilder, bildredigering, bebismys, alfapet, vänner, tv, god mat och gott té. Känns som vi hunnit med jättemycket! Erik har haft fotosession här hemma och det blev jättefina bilder! Jag är så stolt över min älskling!

Blev lite fotografering imorse också, då jag ju inte kunde låta bli att fråga våran gäst Alexandra om hon ville ha lite bilder på sig med söta dottern Ebba... De bilderna får ni se imorgon, för nu ska jag sätta mig framför tv-n och titta på lite "Äkta människor" innan det är dags för sängen.

Kommer säkerligen att dricka lite av det här tét, för det är det godaste jag druckit! Riktigt sött och smaskigt!
Gummibjörnsté - kan det bli bättre!?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar