låt solen vara bakom

 
Hur nere-i-gropen jag än känner att jag är ibland så krävs det inte mycket mer än några väl valdra vänliga ord för att jag ska klättre upp och plantera en blomma i hålet istället. Ett gott råd, en kram och lite peppande bekräftelse gör underverk! så TACK!

Behöver man lite uppmuntran så ska man nog inte vara rädd att be om den! För ack så mycket lättare i sinnet man blir!

Jag fick också bekräftelsen i mailboxen om att jag blivit accepterad som medlem i barnfotografer.se :-D Hur kul är inte det på en skala? GRYMT kul! Ska bli jättekul att få fixa till min presentation där, länkar till den när den är uppe!

FOTOTIPS: Soliga dagar, testa att fota mot solen men att ha någonting framför solen! Underexponera lite för en mer dramatisk look. Det blir garanterat en intressant bild :-) 

Nu ska jag släpa med mig Erik (som somnat i soffan i väntan på mig...) och gå och lägga mig, jag ska ju upp om typ fem timmar.....

G O D N A T T K R A M


Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar