Underbar fredag!


Idag är en underbar dag på massor av vis :-) Det är fredag, min absoluta favoritdag genom tiderna. Det kan inte ens grumlas av att jag på mitt kära rehabcentrum har frukostdisktjänst! Det råkar idag också tillfalla dagen i veckan då jag igår tog min Enbrel - supermedicinen som gör att jag kan fungera så bra trots en så aktiv inflammatorisk sjukdom - och alltså är idag dagen i veckan då min kropp mår som allra bäst! Sen snöade det massvis och världen blev fantastiskt vacker. Jag har fotat mig igenom dagen, faktiskt.

Jag började redan halv åtta då jag kom till jobbet. Efter mina timmar som arbetsterapeut orkade jag, just eftersom det är "dag ett", ta en promenad i Saltsjöbaden och fortsätta min fotodokumentation med fina iPhonen. Är så glad att jag köpte den! Hade grämt mig flera dagar om jag missat att fånga några glimtar av dagens fina motljus och den vackra, mjuka nysnön!

Och gud så inspirerande det är med roliga filter! Dagens blev "Earlybird". Så här blir det då! :-D






Kommentarer
Sara

Jättefina bilder =)

2012-02-05 - 09:06:49 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Helena (LeaFoto)

Tack så mycket! :-D

2012-02-05 - 09:11:12 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar