glöm inte händerna

 
Något som kan berätta väldigt mycket om en person är deras händer. Glöm inte bort dem! Jag brukar framför allt tänka på det när jag fotar min mormor (bilden ovan). Hon har så vackra händer. Det här är en gammal bild, man ser knappt att hennes vänsterhand är paretisk. Nu är det mycket mera uttalat.

Min mormor betyder väldigt mycket för mig och jag har alltid älskat att fotografera henne. Avslutar dagens blogg med en bild som alltid gör mig så glad! När jag ser den minns jag så väl hur mycket vi skrattade då! Mormor satte på sig sin hatt och poserade för mig vid fönstret. Den är tagen med min analoga kamera många år sedan och inscannad, så den ser smått överexponerad ut och generellt lite mörkare ut än den egentligen är. 

Den visar verkligen hur underbar mormor jag har!
 



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar