Kära dator...


...varför gör du inte som jag vill?

Sitter och påtar med hemsidan (blir nog a l d r i g nöjd) men håller på att bli galen på att jag inte får bakgrunden att ligga rätt! Nu har jag mer elle rmindre konformerat mig med att den ligger lite avigt och försökt göra det bästa av det ändå.

Såklart känner jag att hemsidan nu måste matcha bloggen, eftersom jag kommer att länka ihop dem... men får väl se hur det går...

Erik har lustläst kursmaterialet inför kursen som börjar på tisdag och letat upp kluriga följdfrågor som jag nu måste sitta och formulera bra svar på. Ifall någon skulle fråga. 

Suttit och photoshoppat lite ikväll också :-) Alltid ett nöje.

Kommentarer
AnJa

Ett litet välment råd: Du är liiite för mycket perfektionist i allt du gör, Gumman. Lägg krutet på dina fina foton. Hemsidan och bloggen ser säkerligen perfekt ut för alla oss andra för vi tittar bara på dina fina bilder. Du kan vara mer än nöjd över hur de ser ut i dag :-)

2012-01-09 - 07:10:25 / URL: http://anjson.wordpress.com
Julia

Var gärna med i min tävling där du kan vinna ett par snygga påfågelörhängen! Länk:



http://juliariing.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment

2012-01-09 - 19:34:01 / URL: http://juliariing.blogg.se/
LeaFoto (Helena)

:-) Tack för dina värmande ord Anette! Jo, lite perfektionist är jag allt... och RÄTT nöjd är jag med hemsidan... men, tja, det är kul att förnya också! Låta den utvecklas med mig, så att säga. KRAM!

2012-01-09 - 20:05:03 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar