Sitter skönare! :-)

För idag var Erik och jag på IKEA (som resten av Stockholmarna verkade det som...) och hittade bland annat varsin riktigt skön kontorsstol! På tiden, kan man säga. Detta innebär att köket nu äntligen kan få ett komplett set av fyra likadana stolar, istället för att två stolar är fällstolar som egentligen hör hemma på balkongen. Tjoho!

Jag sitter just nu på en sådan här:


(från IKEAs hemsida). Väldigt skönt sitter jag! Har dragit upp ena benet på sitsen så som jag gärna sitter (sällan normalt alltså) vilket fungerar alldeles utmärkt på denna stol :-) Om jag nu bara kom på hur jag får till "gunget" så är jag nöjd...

Min stol var mer än dubbelt så dyr som Eriks men precis lika skön, skulle jag säga. Men denna lilla runda stol kändes mera som mej. Vad ska man göra, sådant är ju också viktigt!

Vi har haft en intensiv helg då vi varit bortbjudna på middag ena kvällen och på fest andra. Ovanligt för att vara oss, vi som lika gärna spenderar hela helgen i soffan framför lite bra filmer... men det har varit väldigt trevligt! Och socialt!

Höjdpunkten var nog ändå vår busshållsplatstango... Vi skulle med treans buss från Slussen och hade varsin hörlur från Eriks telefon medan vi stod och väntade. Så kom listan till "Milonga sentimental" och det började spritta i våra dansanta ben... vi kunde liksom inte hålla oss... Underbart. Vi fick lite leenden på köpet också, aldrig fel :-)
Kommentarer
AnJa

Kan tänka mig att det var en underbar syn :-)

2012-01-16 - 08:56:37 / URL: http://anjson.wordpress.com
Helena (LeaFoto)

:-) jo... mitt breda, förälskade leende gav nog också upphov till några leenden! Blir alltid som nykär när Erik tar sådana här mysiga initiativ!

Kramis

2012-01-16 - 21:05:26 / URL: http://leafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar