Gå med..

 
..i en fotoklubb! Det kan jag verkligen rekommendera. Det kan inspirera dig till att ta bilder du annars inte tagit och ge dig nyttig feedback på dina bilder. Du får veta hur andra ser på din bild - det är lätt att bli lite "hemmablind".

Jag har varit lite dålig på att fota till de senaste månadernas teman... inte haft orken att ta mig ut så mycket med alla inflammationer. Samt såklart gjort andra prioriteringar - fotokursen, min hemsida och andra saker som måste bli gjorda. Överst ses min bild på tema Grön. Jag är själv med i Fotomaki, som har tre fototeman i månaden. Och Enskede fotoklubb - men de verkar inte vara så aktiva.

Denna månads teman är:
Konst
Svartvitt porträtt
Tillbaka till framtiden

Ska verkligen se till att fixa bilder innan januari är till ända, det är ju verkligen mina typer av teman!


Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar