kärlek, skratt & bus

 
Det här söta paret är det brudpar som står härnäst på tur att få en del av sin bröllopsdag förevigad av mig :-) Vi hade jätteroligt under testfotograferingen och det bådar verkligen gott inför själva bröllopsdagen! De var så fina och naturliga framför kameran och idéerna kom på räls både från mig och från dem.
 
Testfotografering (som jag funderar på att byta namn på - kanske förlovningsfotografering?) är något som ingår i mina bröllopspaket. Det ger mig och brudparet en chans att lära känna varandra lite innan samt ett sätt för brudparet att få ett smakprov av mina bilder på dem så att de kan ge mig feedback på vilka bilder de tyckte mest (eller minst) om. Jag brukar ju alltid besöka kyrkan/kapellet med omnejd för att göra en plan över var porträtt och gruppbilder ska tas, vilket beror lite på var solen befinner sig vid den valda tidpunkten. Det är bara ännu roligare för mig att göra detta tillsammans med brudparet och kunna bolla idéer med dem samtidigt!
 
Det här härliga paret har en kärlek tillsammans som verkligen syns. I de blickar de utbyter och i lekfullheten och ömsintheten dem emellan. Jag är helt övertygad om att de kommer att leva lyckliga i alla sina dagar! Det går helt enkelt inte att tänka sig något annat när man ser dem tillsammans! :-)
 
Som jag nog sagt några gånger... vilket härligt jobb jag har!
 
 
Kommentarer
Sara Björk

Grymt härlig känsla man får av bilderna =)

Svar: Åh, tack Sara :-D Jag tyckte kärleken syntes så tydligt i deras sätt att vara med varandra och i deras blickar på varandra. Det känns härligt tycker jag - kärleken den kärleken...
Helena Petersson

2012-07-19 - 16:24:38 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Becca

Otroligt härliga bilder :)

Svar: Tack så mycket!
Helena Petersson

2012-07-19 - 23:21:20 / URL: http://fotobex.blogg.se
Anette

Superfina bilder!

2012-07-20 - 05:38:52 / URL: http://anjson.wordpress.com
Ninni - Foto & Vardag

så vackra bilder =)

Svar: Tack Ninni! :-) Värmer att höra!
Helena Petersson

2012-07-25 - 14:52:29 / URL: http://ninnzanlee.blogg.se
Matilda [myphoto.blogg.se]

Vilka lekfulla och roliga bilder! Strålar kärlek om paret!

Svar: Tack Matilda! Ja, de utstrålade verkligen kärlek! Hur söta som helst :-)
Helena Petersson

2012-08-24 - 22:05:33 / URL: http://myphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar