vacation so far

 
Det är rätt underbart att ha semester! Särskilt när man befinner sig på en så vacker plats som jag gör just nu och vädret är så snällt och vänligt mot mig! Solen har skinit non stop sedan jag kom i torsdags.
 
Jag ser ut som en kräfta i ansiktet.
 
Jag sover ut på morgonen, jag äter frukost på farstutrappen. Jag har suttit i skuggan och ätit ljuvligt god rökt lax och rökta räkor på hembakt bröd. Jag har legat i solen alldeles för länge. Jag har tagit några glas vin i solnedgången. Haft picknick i gröngräset. Suttit på en flotta och metat - och faktiskt dragit upp fyra små firrar! Jag har nästan läst ut min semesterroman.
 
Kan man få det bättre? Nä...
Ellelr, jo - om bara alla flygfän ville ta semester från mig så vore det paradiset...
 
 
Kommentarer
Anonym

Vad fina bilder!! Ah jag vill acksa. Nasta sommar kommer jag med! KRAAAAM

Svar: Ja sys, det vore mysigt!!!!
Helena Petersson

2012-07-07 - 11:47:02
Sara Björk

Låter och ser riktigt ljuvligt ut!

Svar: Tack Sara! :-) Jag hade det rätt underbart...
Helena Petersson

2012-07-08 - 14:22:21 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar