Att vara eller Inte vara produktiv...


Jag kan ha svårt att INTE vara produktiv. Även bara för en kväll. Igår såg Erik och jag en film (Puss in boots - jättesöt och charmig tecknad film!) men jag kom på mig själv många gånger med att tänka jobb. Hade svårt att helt ignorera kliandet i fingrarna... produktivitetens kittel liksom...

När filmen var slut kunder jag inte låta bli att sätta mig vid datorn och redigera lite bilder. Det gick helt enkelt inte att stå emot. Och jag som brukade vara en sån filmnörd! 

Här är en favorit från den redigeringen :-) Idag lägger jag upp bilderna på min kundzon så att mina kunder kan gå in och titta på alla sina bilder. Detta var från den "busiga" fotograferingen i Ekerö... en utmaning! Alltid en utmaning när man ska fota utanför sin "comfortzone" och inne hos någon annan, vars rum och fönsterläge man inte har en aning om hur det är när man åker dit. Här hade de fönstret med direkt sol in. Jag fick hänga upp mina medhavda IKEAgardiner för att mjukaupp ljuset. Men ni som känner mig vet ju att jag älskar utmaningar :-)

Idag ska Erik och jag iväg och titta på lite tävlingsdans i Årsta! Jag hoppas att det ska vara ok om man fotar lite..... 
Kommentarer
Sara

Jättefin bild, så härlig känsla över den =)

2012-03-18 - 08:09:51 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:



Nu har ni hamnat hos en glad och påhittig fotograf som är bosatt med sin sambo Erik nära Globen i Stockholm. Här kan ni förvänta er massor av bilder från både jobb och vardag. Välkommen!

Har du några frågor kan du alltid skriva ett mail till:

[email protected]





RSS-flöde
Bloglovin
Facebook








Fotokurs
"Ta bättre porträtt"
Pågående!

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
16 - 17 juni 2012

Workshop på landet
fotokurs + övernattning
18 - 19 augusti 2012

Gratis fotosession
för bebisar 4-10 dagar